طراحی سایت | آموزش طراحی سایت | سئو سایت | طراحی سایت فروشگاهی

با پیشرفت چشمگیر فضای اینترنت لازم دانستیم با ارائه مطالب آموزشی در زمینه طراحی سایت راه شما را برای ورود به این فضای وسیع هموار نماییم.

طراحی سایت | آموزش طراحی سایت | سئو سایت | طراحی سایت فروشگاهی

با پیشرفت چشمگیر فضای اینترنت لازم دانستیم با ارائه مطالب آموزشی در زمینه طراحی سایت راه شما را برای ورود به این فضای وسیع هموار نماییم.

شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۰۶ ق.ظ

طراحی سایت مذهبی در قم

طراحی سایت مذهبی در قمایران کشوری است که درصد بالایی از جمعیت آن خداپرست و مسلمان هستند. به طوری که طبق آمار حداقل 98 درصد از مردم این کشور مسلمان و اکثراً هم شیعه هستند. با این حال شاهد هستیم ایمان نسل جدید کمی سست تر از گذشته شده است. برای جلوگیری از این معضل باید فکری برداشته و به تقویت ایمان جوانان و نوجوانان بپردازیم. یکی از راه های نفوذ به قلب و فکر جوانان و نوجوانان اینترنت است. دلیل این امر هم این است که با پیشرفت وسیع اینترنت شاهد سرگرمی اکثر این جوانان در فضای اینترنت هستیم که ساعات زیادی را در طول روز بدان مشغول کرده اند. اینترنت فضایی است که با سایت های متعدد و متنوع به راحتی می تواند ساعات زیادی مردم را سرگرم خود کند. پس چرا با طراحی سایتهای مذهبی در پیشرفت معنوی اینترنت نقشی ایفا نکنیم؟ از این رو شرکت طراحی سایت اینتن برنامه هایی در این زمینه دارد تا بتواند برای تقویت ایمان جوانان کشور از راهی موثر تر بهره گیرد. از آنجایی که قم یکی از شهرهای مذهبی و مومن ایران است در نظر داریم با طراحی سایت مذهبی در قم این کار را استارت زده و منتظر نتایج مثبت آن باشیم. اما طراحی سایت مذهبی در قم چگونه باید باشد؟ طراحی سایت مذهبی در قم چه امکاناتی می تواند در اختیار کاربران و بازدید کنندگان خود قرار دهد ؟ برای پاسخ به این سوالات این مطلب را گردآوری کرده و در اختیار شما قرار می دهیم. با ما همراه باشید.

امکانات مورد نیاز طراحی سایت مذهبی در قم

در طراحی سایت مذهبی در قم باید یک سری امکانات و ویژگی ها فراهم شود تا جوانان را ترغیب به ادامه بازدید از سایت نماید. برخی از ویژگی هایی که می تواند تاثیر مثبتی در طراحی سایت مذهبی در قم داشته باشد از این قرارند:

ارائه تصاویر، ویدیو ها و فایل های دیگر مذهبی

راه اندازی بخشی در طراحی سایت مذهبی در قم به منظور قرار دادن تصاویر مذهبی، ویدیو ها و سخنرانی های مذهبی و همچنین فایل ها صوتی از جمله مداحی ها، تلاوت قرآن و دعا های رایج می تواند بسیار لذت بخش باشد. از این رو بهتر است این امکان را برای بازدید کنندگان فراهم کرده و فایل های مذکور را برای دریافت و دانلود توسط کاربران آماده نمایید.

امکان پخش فایل های صوتی هنگام بازدید از سایت

یکی از ویژگی های لذت بخش هنگام بازدید از یک سایت مذهبی این است که صوت زیبای قرآن در حال پخش باشد. از این رو بهتر است این امکان را در طراحی سایت مذهبی در قم راه اندازی کرده تا بازدید کننده در صورت تمایل از آن بهره برد.

امکان پرسش و پاسخ در طراحی سایت مذهبی در قم

هدف ما از طراحی سایت مذهبی در قم ترویج مسائل مذهبی و تقویت ایمان و همچنین رفع نیاز های مذهبی جوانان است. از این رو باید بخشی را تحت عنوان پرسش و پاسخ در نظر گرفته تا در آن جا جوانان بتوانند مشکلات خود را بین کرده و سوالات خود را در زمینه مذهبی مطرح نمایند. بهتر است افرادی که علم پاسخ گویی به سوالات مذهبی را دارند در سایت فعالیت داشته و به این سوالات پاسخ گویند.

طراحی سایت مذهبی در قم توسط اینتن

شرکت طراحی سایت اینتن با طرح های نوینی که در سر دارد آماده همکاری با افرادی است که به دنبال طراحی سایت مذهبی در قم بوده تا از این طریق ایمان جوانان را تقویت نمایند. برای این منظور شرکت اینتن تمامی علم خود را در زمینه طراحی سایت به کار گرفته و با طراحی بسیار کاربر پسند و بهینه قالب سایت رضایت بازدید کنندگان را فراهم خواهد آورد. همچنین تک تک نکات مربوط به سئو سایت و استاندارد های طراحی سایت را رعایت کرده و اعتبار و امتیاز سایت را بالا خواهد برد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با بخش مشاوره رایگان شرکت اینتن تماس گرفته و سوالات خود را مطرح نمایید.

با اینتن بروز باشید…

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی