طراحی سایت | آموزش طراحی سایت | سئو سایت | طراحی سایت فروشگاهی

با پیشرفت چشمگیر فضای اینترنت لازم دانستیم با ارائه مطالب آموزشی در زمینه طراحی سایت راه شما را برای ورود به این فضای وسیع هموار نماییم.

طراحی سایت | آموزش طراحی سایت | سئو سایت | طراحی سایت فروشگاهی

با پیشرفت چشمگیر فضای اینترنت لازم دانستیم با ارائه مطالب آموزشی در زمینه طراحی سایت راه شما را برای ورود به این فضای وسیع هموار نماییم.

سه شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۲۹ ق.ظ

بالا بردن ترافیک سایت بدون مجازات گوگل

بالا بردن ترافیک سایت بدون مجازات گوگلیکی از بهترین راه های کسب در آمد بیشتر در هر شغل و حرفه ای، جذب مشتریان متعدد از طریق اینترنت و طراحی سایت است. اما طراحی سایت به تنهایی کارگشای این مسئله نیست. سایتی که طراحی شد باید با فعالیت خود و رعایت نکات کاربردی، بازدید کننده جذب کرده و آمار بازدید خود را بالا ببرد. در واقع با بالا بردن ترافیک سایت می توان بازدهی سایت را در جهت افزایش درآمد در حرفه مورد نظر تضمین کرد. اما برای بالا بردن ترافیک سایت چه کارهایی باید انجام دهیم؟ روش های بسیاری برای بالا بردن ترافیک سایت وجود دارد که مهم ترین آن ها کسب رتبه ی مناسب در موتورهای جستجو است. در واقع قرار گرفتن در صفحات اول جستجو در کلمات کلیدی مرتبط با موضوع سایت می تواند افراد بسیاری را به بازدید از سایت شما دعوت نماید. بسیاری از مدیران سایت و شرکت های سئو سایت اقداماتی در این زمینه انجام می دهند که سایت رتبه قابل قبولی در نتایج جستجو بدست بیاورد. در ایران و بسیاری از کشور های دیگر اغلب مردم از موتور جستجوی گوگل استفاده می کنند و این عامل باعث می شود تمرکز مدیران سایت بیشتر بر روی پیدا کردنراهکارهای افزایش رتبه ی سایت در گوگل باشد. در این راستا راه هایی وجود دارد که به نوعی الگوریتم های جستجوی گوگل را دور زده و باعث می شود ربات های جستجوی گوگل امتیاز مناسبی به این سایت ها بدهد. گوگل برای جلوگیری از این موارد همواره در حال بهبود الگوریتم های خود بوده است. در الگوریتم های جدیدی که گوگل در چند سال اخیر به کار گرفته است شاهد برخورد جدی با سایت هایی هستیم که راه های غیر متعارف را در پیش گرفته اند. از این رو تصمیم گرفتیم روش های بالا بردن ترافیک سایت را که مجازات گوگل را در پی ندارد بیان کرده و شما را در امر سئو کردن سایتتان یاری نماییم.

روش های مجاز و متعارف بالا بردن ترافیک سایت

بالا بردن ترافیک سایت و سئو سایت امری زمان بر بوده که ممکن است ماه ها به طول بیانجامد. زمان محقق شدن این هدف به تعداد رقبا و میزان فعالیت و حرفه ای بودن آن ها بر می گردد. استفاده از روش های غیر متعارف با وجود آن که در مدت زمان اندک شما را به خواسته تا می رساند اما دیر یا زود با جریمه و به اصطلاح پنالتی گوگل مواجه خواهد شد. در ادامه برخی از راهکار های موثر و کارآمد در این زمینه بیان می شود که با بکارگیری این روش ها دیگر دغدغه مجازات گوگل و موتورهای جستجوی دیگر را نخواهید داشت.

بالا بردن ترافیک سایت

تولید محتوای با کیفیت

همان طور که می دانید تولید محتوا مهم ترین رکن ماندن سایت در کورس رقابت با رقبای سایت است. با اضافه کردن مطالب می توانید اعتبار سایت خود را کم کم بالا آورده و بالا بردن ترافیک سایت را ممکن سازید. با این حال هر محتوایی بازخورد مناسبی نخواهد داشت. محتوای کپی شده به سرعت توسط گوگل شناسایی شده و مجازات این شرکت را در پی خواهد داشت. محتوای بی کیفیتی که صرفا جهت بالا رفتن رتبه سایت نوشته شده باشد (نه برای خوانده شدن توسط بازدید کننده) تاثیر مثبتی در بهبود رتبه سایت نخواهد گذاشت. گوگل هم اکنون در تلاش است این گونه مطالب هم شناسایی کرده و اقداماتی علیه آن ها انجام دهد. بنابراین بسیار بهتر است با تولید محتوای با کیفیت و جذاب، بازدید کنندگان را به خواندن مطالب ترغیب نمایید. تولید محتوای با کیفیت که به درد بازدید کنندگان بخورد باعث خواهد شد وبلاگ ها از مطالب شما استفاده کرده و با سایت شما لینک دهند. که این امر در بالا بردن ترافیک سایت شما بسیار تأثیرگذار است.

بالا بردن ترافیک سایت به کمک شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی به واسطه مخاطبان بی شماری که دارد می تواند پل ارتباطی مناسبی برای راه یافتن مخاطبانش به سایت شما باشد. در کل استراتژی لینک دهی یکی از موثر ترین راه های اعتبار بخشیدن به سایت است. اگر این لینک دهی ها موثر هم واقع شود و عده ای را به سایت شما بکشاند تأثیری مضاعف خواهد داشت. گوگل و موتورهای جستجوی دیگر نیز اهمیت شبکه های اجتماعی را درک کرده و در الگوریتم های خود شبکه های اجتماعی را ملاک قرار داده اند.

با سایت ها و وبلاگ های دیگر در تعامل باشید

تعامل با سایت های دیگر می تواند امری مفید برای طرفین باشد. به طور مثال تبادل لینک بین مطالب سایت ها با یکدیگر امری است که تأثیر بسیار خوبی در افزایش اعتبار هر دو سایت خواهد داشت. نظر دهی و گذاشتن کامنت در مطالب سایت های یکدیگر می تواند بازدید کنندگان سایت ها را به سایت های یکدیگر کشانده و از این طریق موجب افزایش ترافیک سایت ها شود. همان طور که گذاشتن کامنت و نظر مفید در بالا بردن ترافیک سایت نقش دارد، کامنت های بیهوده و غیر مرتبط با موضوع مطلب نتیجه ای عکس خواهد داشت.

قرار دادن لینک سایت در امضای ایمیل!

امضای ایمیل همان متنی است که در تنظیمات ذخیره کرده و در پایان هر ایمیلی که می فرستید به نمایش گذاشته می شود. شاید این موضوع چنان مهم به نظر نرسد اما باید بپذیریم که یکی از راه های لینک دهی مفید به سایت همین امضای ایمیل است. اگر به دنبال بالا بردن ترافیک سایت خود هستید باید هر اقدامی که به نظرتان می رسد انجام دهید. با این کار شما با گذشت یک ماه و مشاهده ایمیل هایی که تو این مدت ارسال کرده اید متوجه می شوید سایت خود را به تعداد زیادی از افرادی که با سایت شما آشنایی قبلی نداشتند معرفی کرده اید. افراد زمانی که ایمیل شما را به عنوان یک دوست، آشنا و… (نه اسپم و تبلیغات) دریافت می کنند کنجکاو می شوند سایت شما را مورد بازدید قرار دهند. بسیاری از این افراد بازدید کنندگان دائمی سایت شما خواهند شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی